Wykrywanie kłamstwa
Wykrywanie kłamstwa to szkolenie i warsztaty w jednym. Dawka teorii połączonej z ćwiczeniami praktycznymi dzięki, którym wykrywanie kłamstwa stanie się łatwiejszym zadaniem w służbowej codzienności. Prowadzę szkolenia zarówno dla Firm, których pracownicy zajmują się wykrywaniem kłamstwa, oceną zachowań behawioralnych zarówno werbalnych jak i niewerbalnych jak i dla Firm, których pracownicy mają za zadanie wykryć obłudę w rozmowie telefonicznej. Program wówczas dobierany jest indywidualnie.
Program zawiera:
- metody wykrywania kłamstwa przy bezpośrednim kontakcie,
- techniki rozmów otwierających,
- naukę interakcji z każdym człowiekiem,
- naukę praktyczną rozpoznawania sygnałów werbalnych i niewerbalnych związanych z zatajaniem informacji chroniącą przed np. kradzieżą tożsamości w banku,
- wywiad/rozmowę mającą na celu przyznanie się do kłamstwa.
- psychologię kłamstwa (teorię i praktykę),
- pracę z głosem i zadawaniem pytań,
- naukę praktyczną rozpoznawania sygnałów werbalnych związanych na przykład z próbą wyłudzenia pieniędzy,
- naukę praktyczną odczytywania znaczenia języka jakiego używa osoba, z którą rozmawiamy w kontekście rozpoznania intencji,
- trening rozmów,
- napisanie i przygotowanie gotowych skryptów rozmów w sytuacjach kłamstwa