Wykrywanie oszustw i dezinformacji
Wykrywanie kłamstwa to szkolenie i warsztaty w jednym. Dawka teorii połączonej z ćwiczeniami praktycznymi dzięki, którym wykrywanie kłamstwa stanie się łatwiejszym zadaniem w służbowej codzienności. Prowadzę szkolenia zarówno dla Firm, których pracownicy zajmują się wykrywaniem kłamstwa, oceną zachowań behawioralnych zarówno werbalnych jak i niewerbalnych jak i dla Firm, których pracownicy mają za zadanie wykryć obłudę w rozmowie telefonicznej. Program wówczas dobierany jest indywidualnie.
Przykładowy program zawiera:
- metody wykrywania kłamstwa przy bezpośrednim kontakcie,
- techniki rozmów otwierających,
- naukę interakcji z każdym człowiekiem,
- naukę praktyczną rozpoznawania sygnałów werbalnych i niewerbalnych związanych z zatajaniem informacji chroniącą przed np. kradzieżą tożsamości w banku,
- wywiad/rozmowę mającą na celu przyznanie się do kłamstwa.
- psychologię kłamstwa (teorię i praktykę),
- pracę z głosem i zadawaniem pytań,
- naukę praktyczną rozpoznawania sygnałów werbalnych związanych na przykład z próbą wyłudzenia pieniędzy,
- naukę praktyczną odczytywania znaczenia języka jakiego używa osoba, z którą rozmawiamy w kontekście rozpoznania intencji,
- trening rozmów,
- napisanie i przygotowanie gotowych skryptów rozmów w sytuacjach kłamstwa
- techniki wywierania wpływu
- techniki manipulacji
- pytania tzw. blef
- czym jest i jak stosować socjotechnikę
Moim celem jest poszerzanie świadomości by chronić przed oszustwem, dezinformacją i porażką w Państwa zawodzie.
Moje szkolenia dedykuje przede wszystkim dla Osób, które aktywnie mają kontakt z drugim człowiekiem i za zadanie ocenę jego wiarygodności.
Moja wiedza jest unikatowa na polskim rynku. Od 10 lat zajmuje się aktywnie szkoląc z psychologii rozmów, przesłuchań, wykrywania kłamstwa, oceny wiarygodności. Jestem praktykiem a każde moje szkolenie składa się z aktywnego wykorzystania narzędzi jakie przekazuję. Jestem jedynym w polsce ekspertem posiadającym wiedzę i praktyczne umiejętności przekazywania tego JAK nie dać się oszukać i JAK zadawać poprawnie pytania używając najnowszych technik behawioralnych wprowadzonych przez FBI, CIA, Secret Service.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
– Unikatowa wiedza na polskim rynku wyróżniająca firmę
– Negocjacje z korzyścią i bez ryzyka odrzucenia
– Bezpieczeństwo swoje i współpracowników
– Zyskanie czasu bez ryzyka porażki, frustracji, czy niezadowolenia
– Wysoka skuteczność prowadzonych rozmów
– Podziw i uznanie Klientów
– Zwiększona pewność siebie w kontaktach interpersonalnych
– Kontrola nad bezpieczeństwem firmy bez ryzyka i strachu
Program dopaspowuję indywidualnie zarówno do wiedzy, doświadczenia jak i poziomu umiejętności.
Szkolenie jest specjalistyczne ale może je odbyć każdy kto świadomie weźmie odpowiedzialność za pracę nad najważniejszym narzędziem do oceny wiarygodności jakim jest… on sam.