Wykrywanie oszustw i manipulacji

Wykrywanie oszustw i dezinformacji

Wykrywanie kłamstwa to szkolenie i warsztaty w jednym. Dawka teorii połączonej z ćwiczeniami praktycznymi dzięki, którym wykrywanie kłamstwa stanie się łatwiejszym zadaniem w służbowej codzienności. Prowadzę szkolenia zarówno dla Firm, których pracownicy zajmują się wykrywaniem kłamstwa, oceną zachowań behawioralnych zarówno werbalnych jak i niewerbalnych jak i dla Firm, których pracownicy mają za zadanie wykryć obłudę w rozmowie telefonicznej. Program wówczas dobierany jest indywidualnie. 

Przykładowy program zawiera: 

  • metody wykrywania kłamstwa przy bezpośrednim kontakcie,
  • techniki rozmów otwierających,
  • naukę interakcji z każdym człowiekiem,
  • naukę praktyczną rozpoznawania sygnałów werbalnych i niewerbalnych związanych z zatajaniem informacji chroniącą przed np. kradzieżą tożsamości w banku,
  • wywiad/rozmowę mającą na celu przyznanie się do kłamstwa.
  • psychologię kłamstwa (teorię i praktykę),
  • pracę z głosem i zadawaniem pytań,
  • naukę praktyczną rozpoznawania sygnałów werbalnych związanych na przykład z próbą wyłudzenia pieniędzy,
  • naukę praktyczną odczytywania znaczenia języka jakiego używa osoba, z którą rozmawiamy w kontekście rozpoznania intencji,
  • trening rozmów,
  • napisanie i przygotowanie gotowych skryptów rozmów w sytuacjach kłamstwa
  • techniki wywierania wpływu
  • techniki manipulacji
  • pytania tzw. blef
  • czym jest i jak stosować socjotechnikę
 

Moim celem jest poszerzanie świadomości by chronić przed oszustwem, dezinformacją i porażką w Państwa zawodzie.

Moje szkolenia dedykuje przede wszystkim dla Osób, które aktywnie mają kontakt z drugim człowiekiem i za zadanie ocenę jego wiarygodności.

Moja wiedza jest unikatowa na polskim rynku. Od 10 lat zajmuje się aktywnie szkoląc z psychologii rozmów, przesłuchań, wykrywania kłamstwa, oceny wiarygodności. Jestem praktykiem a każde moje szkolenie składa się z aktywnego wykorzystania narzędzi jakie przekazuję.  Jestem jedynym w polsce ekspertem posiadającym wiedzę i praktyczne umiejętności przekazywania tego JAK nie dać się oszukać i JAK zadawać poprawnie pytania używając najnowszych technik behawioralnych wprowadzonych przez FBI, CIA, Secret Service.


KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

– Unikatowa wiedza na polskim rynku wyróżniająca firmę

– Negocjacje z korzyścią i bez ryzyka odrzucenia

– Bezpieczeństwo swoje i współpracowników

– Zyskanie czasu bez ryzyka porażki, frustracji, czy niezadowolenia

– Wysoka skuteczność prowadzonych rozmów

– Podziw i uznanie Klientów

– Zwiększona pewność siebie w kontaktach interpersonalnych

– Kontrola nad bezpieczeństwem firmy bez ryzyka i strachu


Program dopaspowuję indywidualnie zarówno do wiedzy, doświadczenia jak i poziomu umiejętności.

Szkolenie jest specjalistyczne ale może je odbyć każdy kto świadomie weźmie odpowiedzialność za pracę nad najważniejszym narzędziem do oceny wiarygodności jakim jest… on sam.

Spotkajmy się!

Kalendarz szkoleń

dla firm i grup zorganizowanych

Nadchodzące szkolenia

Minione szkolenia