Jak zadawać pytania?
Szkolenie specjalistyczne mające na celu ukazanie psychologii prowadzenia przesłuchania, poznania osobowości rozmówcy i zastosowanie odpowiednich technik do pozyskania informacji. Szkolę ucząc tego, jak dane zachowania przede wszystkim przesłuchującego mają wpływ na ocenę sytuacji, myśli i decyzje osoby przesłuchiwanej. Wspólnie odpowiadamy na najważniejsze pytania: czy dobre przesłuchanie oznacza tylko dobrze zadane pytania?
W programie między innymi:
- czym jest przesłuchanie w oczach rozmówcy
- jakie procesy generuje u rozmówcy przesłuchanie
- jakie znaczenie w kontekście układania pytań mają pierwsze informacje o rozmówcy
- czym jest osobowość i jak wpływa na reakcje w sytuacjach stresu
- jakie reakcje powoduje stres a jakie kłamstwo
- czym jest manipulacja i wywieranie wpływu oraz jak używać tych technik w celu pozyskania informacji
- psychologia rozmowy – jak rozmawiać a nie tylko mówić
- psychologia rozmówcy – język korzyści który mówi o naszych potrzebach
- motywacja czynu –w jaki sposób ją rozpoznać
- techniki grania ról i wchodzenia w buty rozmówcy
- nauka siebie –jakie sytuacje mają na mnie wpływ? Gdzie są moje słabe punkty, jakie tematy powodują u mnie zmianę nastawienia i oceny rozmówcy?
- narzędzia do prowadzenia efektywnego przesłuchania
- nauka rozpoznawania oznak kłamstwa